Area Manager - Account Manager
Αθήνα - Διευθυντές - Διοικητικά Στελέχη
Area Manager - Account Manager

Καθήκοντα
  • Καθημερινή παρουσία στα καταστήματα της εταιρείας.
  • Έλεγχος της συμμόρφωσης των καταστημάτων με την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρίας 
  • Προώθηση των πωλήσεων των καταστημάτων του αλλά και γενικά της επιχείρησης 
  • Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα πωλήσεων, όπως αυτά καθορίζονται από τις γραπτές διαδικασίες Επίβλεψη της κατάρτισης των προγραμμάτων εργασίας του προσωπικού 
  • Διαχείριση εργασιακών προβλημάτων προσωπικού, παρακίνηση εργαζομένων και συμμετοχή στην αξιολόγηση των ομάδων 
  • Διασφάλιση της εφαρμογής του εταιρικού πλάνου ανάπτυξης 
  • Συνεχής ενημέρωση για τις τάσεις στην αγορά, διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και παρακολούθηση του ανταγωνισμού
  •  Συμμετοχή στις καθημερινές λειτουργίες των καταστημάτων όποτε απαιτείται 
  • Ενημέρωση του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού για τις ανάγκες εκπαίδευσης του προσωπικού και στελέχωσης των καταστημάτων 
Απαραίτητα Προσόντα 
  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 4 χρόνια ως υπεύθυνος καταστημάτων ή σε παρόμοιο ρόλο
  •  Πρακτική γνώση λογισμικού ERP Εξοικείωση με τις διαδικασίες λειτουργίας των καταστημάτων
  •  Γνώση των αρχών αξιολόγησης της απόδοσης προσωπικού 
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες 
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και ηγετικές ικανότητες
  •  Ικανότητα σύνθετης σκέψης και ταχείας επίλυσης προβλημάτων 
  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρόμοιο τομέα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν 
Η εταιρία προσφέρει: 
  • Αριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια σταθερά αναπτυσσόμενη εταιρία 
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και πρόγραμμα 
Αποστολή βιογραφικών μέσω φόρμας της ΧΕ
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 14 Μαΐου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 14 Μαΐου 2024