Υπαλληλος Γραφείου
Ηράκλειο (Ηπειρώτικα) - Άλλες Ειδικότητες (Υποστήριξη Γραφείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Λογιστήριο)
Ενδεικτικές  Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση κλήσεων πελάτων
  • Τηλεφωνικη επικοινωνία με πελάτες .
  • Οργάνωση γραφείου.
  • Διαχείρηση παραγγελίων πελατών- προμηθευτών
  • Ενημέρωση προϊόντων στο e-shop μας. (ενημέρωση τιμών, προσθήκη νεων προϊόντων)
  • Οργάνωση εργασιών μέσα από το εργαλείο διαχείρισης έργων trello

Απαραίτητα Προσόντα

  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλός χειρισμός της Ελληνικής γλώσσας 
  • Γνώση Η/Υ ( Word / Excel / Internet / Email)
  • Επιθυμητή η εξοικείωση σε προγράμματα CRM 
  • Οργανωτικές ικανότητες, συνέπεια και έμφαση στη λεπτομέρεια
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

Παροχές

  • Πλήρες ωράριο
  • Ευχάριστο/Ησυχο περιβάλλον εργασίας
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών

, συζητήσιμη, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου, στον εργασιακό χώρο, Πτυχίο ΑΕΙ, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 24 μήνες, 10:00-15:00
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 24 Απριλίου 2024