Υπαλληλος Γραφείου
Ηράκλειο (Ηπειρώτικα) - Άλλες Ειδικότητες (Υποστήριξη Γραφείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Λογιστήριο)
Ενδεικτικές Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση κλήσεων πελάτων
- Τηλεφωνικη επικοινωνία με πελάτες .
- Οργάνωση γραφείου.
- Διαχείρηση παραγγελίων πελατών- προμηθευτών
- Ενημέρωση προϊόντων στο e-shop μας. (ενημέρωση τιμών, προσθήκη νεων προϊόντων)
- Οργάνωση εργασιών μέσα από το εργαλείο διαχείρισης έργων trello
Απαραίτητα Προσόντα
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Καλός χειρισμός της Ελληνικής γλώσσας
- Γνώση Η/Υ ( Word / Excel / Internet / Email)
- Επιθυμητή η εξοικείωση σε προγράμματα CRM
- Οργανωτικές ικανότητες, συνέπεια και έμφαση στη λεπτομέρεια
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Παροχές
- Πλήρες ωράριο
- Ευχάριστο/Ησυχο περιβάλλον εργασίας
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
, συζητήσιμη, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου, στον εργασιακό χώρο, Πτυχίο ΑΕΙ, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 24 μήνες, 10:00-15:00
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
Αποστολή βιογραφικού