Customer Excellence Representatives for Avis
TELEPERFORMANCE GREECE - Μοσχάτο (Λαχαναγορά) - Εξυπηρέτηση Πελατών - Call Center - Client Service
Are you a car enthusiast? Hop in, join our Avis Customer Service team, and change how people move in Greece. Teleperformance Greece collaborates with Avis, the leader in the global mobility industry and is looking for highly goal-oriented individuals who can represent the company’s missions: convenience and flexibility.

Responsibilities:

  • Handle inbound and/or outbound calls or emails providing accurate, satisfactory answers to customers’ queries and requests
  • Complete customers’ requests in due time and with a focus on quality
  • Manage customers’ complaints via phone with patience and empathy
  • Guide customers through processes, products, or services

What will you bring:

  • Preferred Bachelor’s degree.
  • Prior experience in customer service will be considered as a plus.
  • Fluent Greek speaking skills
  • Good knowledge of English language (oral & written)
  • Knowledge of an extra language will be considered an asset.
  • Car rental/leasing knowledge will be considered an asset.
  • Excellent command of MS-Office applications
  • Α positive attitude, empathy, high work- ethic
  • Customer service orientation, attention to detail
  • Ability to work on flexible shifts

What we offer:

  • Competitive monthly salary + 2 extra salaries per year
  • Referral Program: Bring your friends and receive great bonuses
  • Health care discounts and benefits
  • Numerous benefits and discounts
  • Full training by certified instructors
  • Professional growth & development opportunities
  • Special events as well as community & social responsibility initiatives
  • State-of-the-art premises, providing a great working environment with relaxing break areas
  • Work for a Great Place to Work-Certified Company  that fosters diversity

Moreover, this is a great opportunity to advance your career and work for a multinational company, by developing strong experience and skills, while representing one of the biggest brands worldwide. In addition, you will be a member of a company that fosters diversity, offering equal opportunities to all, regardless of gender, ethnicity, religion, culture, or age.


Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 23 Απριλίου 2024
TELEPERFORMANCE GREECE
Πειραιώς 222
Η Teleperformance Greece αποτελεί για περισσότερα από 30 χρόνια την πρώτη και μεγαλύτερη εταιρεία τηλεφωνικής και διαδικτυακής υποστήριξης, εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών στην Ελλάδα. Είναι μέλος του πολυεθνικού Ομίλου της Teleperformance, παρέχοντας υπηρεσίες σε δεκάδες διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες μας επιλέγουν για τις υπηρεσίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών τους, μέσα από διάφορα κανάλια (τηλέφωνο, email, chat). Σήμερα, απασχολεί περισσότερα από 12.000 άτομα από 110 εθνικότητες, εξυπηρετώντας πάνω από 140 αγορές παγκοσμίως σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, διαθέτοντας 5 κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και 2 ακόμη στα Χανιά. H Teleperformance Greece, έχει κατακτήσει πολλές διακρίσεις μεταξύ των οποίων τα βραβεία «Best Workplaces in Greece» και «Best Multilingual Contact Center στην Ευρώπη».
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 23 Απριλίου 2024