Αρμοδιότητες:
Καταχώρηση ακινήτων σε πλατφόρμες όπως airbnb, booking, vrbo κλπ.
Διαχείριση channel manager, λογισμικού τιμών διαμονής και λογισμικού αυτόματων μηνυμάτων
Απαντήσεις σε όλα τα εισερχόμενα αιτήματα (e-mail, τηλέφωνο κ.λπ.) με επαγγελματικό τρόπο.
Στενή παρακολούθηση όλων των ερωτήσεων που σχετίζονται με κρατήσεις σε άμεσο χρόνο απόκρισης
Πρετοιμασία προγράμματος καθαριότητας
Βοήθεια στους πελάτες σε οποιαδήποτε ζητήματα κρατήσεων αποτελεσματικά και επαγγελματικά.
Επικοινωνία με τα τμήματα λογιστηρίου, πωλήσεων και συντήρησης
Προσόντα:
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
Πτυχίο φιλοξενίας / τουρισμού / οικονομικών επιστημών θα θεωρηθεί προσόν
Καλή γνώση τόσο της Ελληνικής όσο και της Αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή)
Εμπειρία σε Η/Υ (γνώση Microsoft Office)
Γνώση συστημάτων υπολογιστών πιθανή προηγούμενη εμπειρία σε συστήματα PMS
Γνώση των extranets airbnb, booking κλπ.
Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών & εργασίας υπό πίεση
Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών
Ομαδικός παίχτης
Αμοιβή 1.000-1.300€ αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας
, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου