Υπάλληλο Γραφείου
Αθήνα (Κέντρο) - Άλλες Ειδικότητες (Υποστήριξη Γραφείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Λογιστήριο)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ζητεί υπάλληλο γραφείου αρμοδιότητες:

    Λήψη παραγγελιών (τηλεφωνικά και μέσω email) & Εισαγωγή τους σε σύστημα διαχείρισης πελατών (CRM-ERP)
    Επιβεβαίωση διαθεσιμότητας προϊόντων
    Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Έκδοση Παραστατικών
 


Προσόντα - Ικανότητες:

   
    Άριστη επικοινωνία, διαχείριση & εξυπηρέτηση συνεργατών
    Πολύ Καλή Γνώση Αγγλικής γλώσσας
    Επιμέλεια κειμένων σε επίπεδο Εμπορικής Αλληλογραφίας
    Άριστη χρήση Η/Υ και MS Office
    Ευχέρεια στην χρήση CRM / ERP
    Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας


Θα εκτιμηθεί:
    Χρηση προγραμματος Softone
    Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε οργανωμένο τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (business customer service) ή σε θέση Β2Β client service ή σε αντίστοιχη θέση με ανάλογες ευθύνες
    Γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων


Μισθός αναλόγως των προσόντων . Βιογραφικά μέσω της φόρμας ΧΕ, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου, στον εργασιακό χώρο, Απολυτήριο Λυκείου, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 12 μήνες
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 9 Απριλίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 9 Απριλίου 2024