Με τι θα απασχολείσαι;
Έγκαιρη συλλογή, επαλήθευση και καταγραφή όλων των δεδομένων και εγγράφων ιδιοκτησίας στα σχετικά εργαλεία και συστήματα. Επίβλεψη προόδου της διαδικασίας onboarding και παραλαβής των REO ακινήτων και συντονισμός σχετικών διαδικασιών και συνεργατών, τηρώντας τα αντίστοιχα χρονοδιαγράμματα των παραδοτέων. Συνεργασία και συντονισμός με τα μέλη της ομάδας Real Estate, διασφαλίζοντας ότι όλα τα αιτήματα καταγράφονται, κοινοποιούνται και ολοκληρώνονται έγκαιρα. Συνεργασία και συντονισμός με τα αρμόδια τμήματα της NM Properties (π.χ. Νομικό, Τεχνικό, Facility Management, κ.ά.). Υποστήριξη στην δημιουργία τακτικών αναφορών εξέλιξης των ενεργειών (reporting) για τα υπό διαχείριση χαρτοφυλάκια REO. Τακτική επικοινωνία με τους Διαχειριστές και τους Θεσμικούς Επενδυτές προς ενημέρωση και επίλυση θεμάτων.
Τι πρέπει να διαθέτεις;
Εμπειρία σε μεσιτικό γραφείο, παροχή υπηρεσιών REO management ή real estate services (τουλάχιστον 2 έτη). Αποδεδειγμένη εμπειρία στον συντονισμό εργασιών (project management) και συνεργασίας με ανθρώπους. Οργανωτικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ικανότητα ανεξάρτητης εργασίας, με ελάχιστη επίβλεψη. Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και προσανατολισμό στην άριστη εμπειρία πελάτη. Άνεση με τη χρήση τεχνολογικών συστημάτων CRM και βάσεων δεδομένων, με άριστη χρήση των MS Excel, Word & PowerPoint. Καλή γνώση Αγγλικών. Διάθεση για μάθηση, με νοοτροπία συνεχούς προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης