Γραμματειακή - Διοικητική Υποστήριξη
Αθήνα (Πλατεία Αττικής) - Ημιαπασχόληση
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΌ - Λογιστικό Γραφείο με έδρα την Αθήνα, επιθυμεί να ενισχύσει το προσωπικό της με τη θέση της Γραμματειακής - Διοικητικής Υποστήριξης. Το άτομο που θα επιλεγεί θα λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των υπαλλήλων, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
- Διαχείριση εισερχόμενης - εξερχόμενης αλληλογραφίας
- Διαχείριση Social Media
- Διαχείριση Mailchimp
- Επικοινωνία - συνεργασία με τη Διοίκηση και τους υπαλλήλους των τμημάτων
- Διεκπεραίωση εταιρικών θεμάτων
- Εξωτερικές εργασίες με τράπεζες και λοιπούς οργανισμούς
Ο κατάλληλος υποψήφιος πρέπει να διαθέτει:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal/Executive Assistant (όχι απαραίτητη - αν υπάρχει θα συνεκτιμηθεί)
- Πτυχίο ΑΕΙ - ΤΕΙ (θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν)
- Άριστη γνώση αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
- Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office, ιδιαιτέρως Excel και Word
- Άριστη γνώση Outlook
- Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης
- Ομαδικότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης
- Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων / δεξιότητες multitasking
- Εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια
- Επαγγελματική συμπεριφορά και εμφάνιση
- Οργανωτικές ικανότητες με συνέπεια στην εκπλήρωση των στόχων και διαχείρισης χρόνου
- Ικανότητα στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
- Ικανότητα ιεράρχησης προτεραιοτήτων και σωστού προγραμματισμού
- Φιλική και ευχάριστη προσωπικότητα
Προσφέρονται:
- Οικονομικές απολαβές αναλόγως προσόντων
- Μακροχρόνια συνεργασία
- Επαγγελματικό και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχή εκπαίδευση (on-the-job training)
Η εργασία αφορά απογευματινή μερική απασχόληση (4-5 ώρες) με δυνατότητα επέκτασης.
Για τους μήνες Μάιο - Ιούλιο ωράριο 14:00 - 19:00, τους υπόλοιπους μήνες 13:00 - 18:00
Βιογραφικά στο email: management@simple-solutions.gr
, μερική απασχόληση, αορίστου χρόνου,
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Απριλίου 2024
Αποστολή βιογραφικού