ΈΝΑΣ από του μεγαλύτερους Ομίλους εταιριών στο χώρο του Real estate και της Διαχείρισης ακινήτων, αναζητά συνεργάτη για το τμήμα Πωλήσεων στη θέση Γραμματείας - Back office. Αναφορικά με τη θέση, οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένη γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο.
Κύριες αρμοδιότητες
? Πολύ καλό επίπεδο γνώσης MS Office , Word , Excel
? Λήψη κλήσεων/μηνυμάτων και σύνταξη email
? Διατήρηση ημερολογίων, οργάνωση συναντήσεων και ατζέντας
? Γνώση οργάνωσης και αρχειοθέτησης ηλεκτρονικών αρχείων
? Συντονισμός και οργάνωση για παρακολούθηση όλων των εργασιών της θέσεως.
Απαραίτητα Προσόντα
? Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ (θεωρείται ως επιπλέον προσόν)
? Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
? Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, γραπτού και προφορικού λόγου
? Άριστη διαχείριση χρόνου και οργάνωση
? Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών και σωστή και αποτελεσματική κατηγοριοποίηση προτεραιοτήτων
? Υψηλό επίπεδο προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
? Διακριτικότητα, εμπιστευτικότητα και διπλωματία
? Ανάληψη πρωτοβουλιών για απαραίτητες ενέργειες που προκύπτουν
? Εύθυμο πνεύμα και ευχάριστη προσωπικότητα
Παροχές
? Ικανοποιητικές αποδοχές
? Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
? Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
? Κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αξιοκρατίας
? Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης
? Διαρκής καθοδήγηση στο χώρο εργασίας
?
Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας μέσω της φόρμας xe